"רעיונות כמוהם כזרעי לוטוס; הם אינם הופכים לרדומים אלא כדי לפרוח טוב יותר."

"רעיונות כמוהם כזרעי לוטוס, הם אינם הופכים לרדומים אלא כדי לפרוח טוב יותר." פאטו דיום, סופרת סנגלית



יום שני, 5 בספטמבר 2011

בלוג-הקול האישי

כמורה ומחנכת אני מאמינה שלצד הלמידה והתיאוריה חשובה גם ההתנסות. לא מספיק ללמוד על תקשוב צריך גם ללמוד  איך ליישם.  אם מדברים על עולם האינטרנט חשוב גם להתנסות בכלי האינטרנט, לכן כאשר רכזת המגמה תקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה ד"ר גילה קורץ  ביקשה מאיתנו לנהל בלוג אישי על תהליכי הלמידה נראה הדבר טבעי ואפילו מחויב המציאות .       
במהלך הלימודים למדתי נושאים חדשים ומעניינים, קבלתי ידע רב, אסטרטגיות הוראה חדשניות משולבות תקשוב, שאני מעוניינת ליישם במהלך ההוראה, אך לכתוב על כך זה כבר דבר אחר , אני שבאה מתחום של עשייה כמורה למדע וטכנולוגיה לא התנסיתי מספיק בכתיבה ועכשיו בבלוג כל מאמרון וכל דעה  יהיה זמין לרבים; כתיבה זו נראתה לי משימה קשה במיוחד . כאשר ראיתי שמאמרון שאני כותבת מפורסם גם בבלוג מס"ע הבנתי שלקול האישי יש חשיבות ויש מורים שאולי ישתמשו ברעיונות ובהצעות בתחום התקשוב.  הבנתי את חשיבות כתיבת הבלוג כאמצעי לשיתוף וליצירת קהילה תומכת ולומדת.

מס"ע-דרכי הוראה

שילוב הדמיות ועצמי למידה בהוראה

2 תגובות:

  1. ישר כוח אביבה מאחלת לך שנה של עשייה מתמדת תוך הנאה וסיפוק גדול דקלה מוזס

    השבמחק
  2. אביבה אני גאה בך על המאמרים המפרים

    השבמחק